Mieletön ROI kohderyhmää ymmärtämällä.

Saatoin juuri ripuloida uudelle karvalankamatolle – sori siitä!

Lähtökohdat

Eläinlääkeyhtiö Vetcaren kehittämä Canius on maitohappobakteerivalmiste koirille. Tehtävänämme oli tukea Caniuksen myyntiä lisäämällä tietoisuutta, herättämällä keskustelua ja saamalla ihmiset jakamaan kokemuksiaan koirien suoliston terveydestä sekä haasteista.

Lainsäädäntö kieltää tuotteen terveysvaikutusten ja -hyötyjen markkinoinnin, mikä loi haasteen työn suunnitteluun.

Oivallus ja toteutus

Strategian ytimessä on oivallus siitä, että koiranomistajat, eivät ajattele koiransa ruokavaliota ja hyvinvointia, ennen kuin niissä esiintyy ongelmia.

“Sori siitä” nostaa humoristisesti esiin koira-arjen tutut tilanteet, joissa koiran suolisto on koetuksella. Toteutuksissa loimme kiinnostavan ja erottuvan visuaalisen linjan: kuvasimme malleina toimivat koirat kantaen kaulassaan kylttejä, joissa ne tunnustavat tekemänsä synnit.

Tulokset: Myynti ylitti odotukset

  • +100 % myyntitavoitteet ylitettiin reilusti
  • 305 000 näyttöä
  • CPC: 0,08 €

Kahdeksalla kampanjapostauksella sekä viidellä artikkelilla saavutettiin yhteensä 305 000 näyttöä. 
Kampanjapostaukset keräsivät yli 10 000reaktiota ja sitoutumisen keskihinnaksi tuli 0.06 €.