Visualisoidut ruokatrendit sisällöntuotannon ytimessä

Lähtökohdat

Myllyn Paras on kotimainen viljatuotteiden valmistaja. Aloitimme sosiaalisen median sisällöntuotantoyhteistyön vuonna 2017, ja sisällöntuotanto jatkuu edelleen.

Suunnittelemme, stailaamme ja kuvaamme reseptien pohjalta toteutettavat sisällöt, postaamme ne someen vaihtuvilla copyteksteillä ja nostamme julkaisuja somemainontaan laatimamme mediasuunnitelman mukaisesti. Jatkuvan sisällöntuotannon rinnalla tuotamme Myllyn Parhaalle kampanjoita, jotka istuvat luontevasti osaksi jatkuvaan julkaisuun suunniteltuja sosiaalisen median sisältöjä.

Osa Myllyn Parhaan sisällöistä on tuotettu ja julkaistu Myllyn Parhaan oman tiimin puolesta, joten suunnittelimme myös yhteisen ja ketterän tavan toimia asiakkaamme kanssa jaetulla alustalla yhteisiä suunnittelu- ja julkaisukäytäntöjä hyödyntäen.

Idea

Suunnittelimme järjestelmällisen mutta ketterän, jatkuvasti päivittyvän toteutustavan Myllyn Parhaan Facebook- ja Instagram-kanaviin. Samalla pyrimme kohdentamaan mainontaa erilaisten tuotteiden kohderyhmille entistä paremmin.

Tulokset

Myllyn Paras tavoittaa nykyään varsin laajan kohderyhmän sosiaalisessa mediassa loistavin tuloksin. Tuloksia on verrattu vuoden 2016 tuloksiin.

 

Yleisön määrä:

+80%

Reaktioiden
määrä:

+179%

Kommentit:

+217%