Strategista tarinankerrontaa globaalilla kosmetiikkamarkkinalla

Lähtötilanne ja tavoitteet

Lumene haluaa kasvaa globaalilla kosmetiikkamarkkinalla. Tämä Suomessa ja Ruotsissa klassinen kauneuden brändi on uusilla markkinoilla tuntematon pohjoismainen haastaja, joka kertoo tarinaa pohjoisesta kauneudesta ja luonnonläheisestä elämästä. 

Kasvua uusilla markkinoilla lähdettiin rakentamaan vahvasti Lumenen oman verkkokaupan ympärille. Tärkeitä markkina-alueita ovat tällä erää muun muassa Iso-Britannia ja Kiina.

Rakentaakseen globaalia tunnettuuttaan ja löytääkseen asiakkaita uusilta markkinoilta, Lumene etsi kumppania joka tuntee parhaat tavat tehdä digitaalista tarinankerrontaa ja ymmärtää mistä Lumenen brändissä on tänä päivänä kyse.

Fokus globaalissa tarinankerronnassa

 

Vapa toimii tätä nykyä Lumenen globaalina markkinoinnin kumppanina. Teemme brändille tunnettuutta ja myyntiä tukevaa jatkuvaa tarinankerrontaa ja markkinointia aina suunnittelusta toteutuksiin saakka.

Globaalisti hyödynnettävien markkinointisisältöjen suunnittelussa huomioidaan aina tuotannolliset erityisvaatimukset: Tarina pohjoismaisesta kauneudesta pitää sovittaa yhteen eri markkinoiden toisistaan eroavista kauneuskäsityksistä.

Onnistumisen mahdollistaa se, että brändin tarinankerronnassa ei keskitytä pelkästään pohjoiseen kauneuteen, vaan myös laajemmiin siihen pohjaan josta suomalaiset ponnistavat: luonnonläheisyydestä ja uniikista skandinaavisesta arvopohjasta.