Tule Vapan toimistolle kuulemaan ja inspiroitumaan uusista markkinoinnin ideoista ja mahdollisuuksista liiketoiminnan menestyksen tukena. Tarjolla myös aamiaista ja mimosaa!

TAPAHTUMAT:

Perjantai 15.11. Brändit ja tarinankerronta

Brändien tarinankerronta on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Tarinankerronnan muodot ja keinot ovat kuitenkin muuttuneet. Brändien on kerrottava yhtenäistä ja aitoa tarinaa – ei vain kampanjoiden aikana, vaan vuoden jokaisena päivänä.

Marraskuun Mimosoilla kuulemme miten Lumene on uudistanut brändiään ja lähtenyt kertomaan uniikkia tarinaa pohjoismaisesta kauneudesta. Vierailevana puhujanamme on Lumenen Chief Marketing Officer Tiina Frazer. Puheenvuorossaan Tiina käsittelee Lumenen brändiuudistusta ja sitä miten ensi vuonna 50 vuotta täyttävä brändi, uskollisena omalle aidolle tarinalleen, on onnistunut jalkautumaan eri markkinoille.

Vapan aamiaistilaisuudessa kuulemme myös Vapan perustajan Ilona Hiilan ja Creative Director Aurinna Weismanin opit merkityksellisen bränditarinan luomisesta ja jalkauttamisesta.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä linkistä.

 

Perjantai 29.11 Tuloksellisen sisältömarkkinoinnin eri tasot – miten onnistumisesta tehdään tapa?

Lokakuun sisältömarkkinointimimosat saavat uusinnan marraskuussa!

Ice Bucket Challenge = viraali, I <3 New York -paidat = ikoni. Miten tietyt viestit ja ideat lähtevät jakeluun ja jäävät elämään, ja toiset eivät löydä yleisöään millään? Entä miten tänään onnistuneet sisällöt saadaan onnistumaan jatkossakin? Markkinointiviestinnän kenttä on ollut aina täynnä guruja jotka kertovat tietävänsä mikä toimii ja mikä ei. Viimeistään koneoppimisen aikakausi on kuitenkin osoittanut maailman olevan liian monimutkainen kokonaisuus jotta sisältöjen menestys voitaisiin ennustaa ennakkoon – vaikuttavia tekijöitä on yksinkertaisesti liikaa.

Monimutkaisten mallien tai teknisten kikkojen sijaan tärkeintä on tehdä sitä, mikä tuo tuloksia ja jättää toimimaton tekeminen vähemmälle. Kuinka voimme käyttää uudenlaisia prosesseja ja ajattelua toimivan, tuloksellisen sisältömarkkinoinnin tukena? 

Vapan aamiaistilaisuudessa kuulet käytännön neuvoja toimivan sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Opit myös olemaan vähemmän ankara itsellesi: ei ole olemassa ainoita oikeita tapoja tehdä markkinointia – tärkeintä on vain se, että tekee. Tilaisuudessa puhuvat Vapan osakkaat Mikko Rummukainen ja Timo Nurmi.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä linkistä.

 

Perjantai 13.12. Merkitys + Ymmärrys = Voittava Bränditarina

Strateginen, liiketoimintaa tukeva bränditarina ei synny arvaamalla tai vahingossa. Tarinan luomiseen vaaditaan vahva merkitys, jota jalkautetaan kaikkeen yrityksen toimintaan.

Sen lisäksi brändillä tulee olla hyvä ymmärrys ympäröivästä maailmasta, kilpailijakentästä, trendeistä ja puheenaiheista. Merkityksen ja ymmärryksen yhdistelmän avulla voidaan kiteyttää bränditarina, joka koskettaa, luo yhteisöjä ja lunastaa oikeutuksensa markkinassa.

Tilaisuudessa strategisesti voittavan bränditarinan edellytyksistä puhuvat asiakkuusjohtaja Jasmiina Riikonen ja luova johtaja Aurinna Weisman.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä linkistä.