Vapan alkuvuoden koulutukset ovat käynnissä! Käy katsomassa lisää täältä. 

Tule Vapan toimistolle kuulemaan ja inspiroitumaan uusista markkinoinnin ideoista ja mahdollisuuksista liiketoiminnan menestyksen tukena. Tarjolla myös aamiaista ja mimosaa!

Kevään 2019 ammattilaistapahtumia Vapalla:

Vapan viestintämimosat 15.3. klo 8.30:
TOIVEUUSINTANA VIESTINNÄN MITTAAMINEN

Ovatko asettamasi viestinnän tavoitteet aidosti mitattavia? Entä tukevatko ne organisaationne tavoitteiden toteuttamista? Menestyvät organisaatiot kykenevät johtamaan kokonaisuutta tekemällä strategisia valintoja, asettamalla tavoitteita ja valitsemalla kullekin toimenpiteelle mittariston, joka antaa työlle suunnan.

Tilaisuudessa kerromme kuinka varmistaa, että viestinnän tavoitteet ovat mitattavia. Kerromme myös, millaisin mittarein viestinnän tavoitteita ja erilaisia toimenpiteitä kannattaa mitata, kuinka tärkeimpiä mittareita voi hyödyntää ja miten ne kannattaa koota yhteen näkymään, dashbordiin, jota on helppo hyödyntää toimenpiteiden kehittämisessä ja tulosten raportoinnissa.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Vapan markkinointimimosat 29.3. klo 8.30:
TOIVEUUSINTANA KONSEPTOI TAI KUOLE – BRÄNDI KASVUUN MERKITYKSELLISILLÄ SISÄLLÖILLÄ

Konsepti ei ole pelkkä luova idea tai mainoskampanjan kattoajatus.

Vahva konsepti on työkalu kiinnostavien ja vetovoimaisten sisältöjen luomiseen, pitkäkestoisesti ja tehokkaasti. Tuloksellista ja asiakasystävällistä markkinointia saadaan aikaiseksi, kun kaikkia toimenpiteitä ohjaavat määritellyistä tavoitteista johdetut kattoajatukset.

Aamun aikana pääset kuulemaan siitä, miten konseptointi kannattaa aloittaa, miten määriteltyä konseptia hyödynnetään parhaiten ja miten vahva toimiva konsepti näkyy kiinnostavien brändien sisällöissä.

Ilmoittautuminen avataan lähempänä tapahtumaa.