Ilmoittautuminen alkuvuoden koulutuksiin on nyt auki! Käy katsomassa lisää täältä. 

Tule Vapan toimistolle kuulemaan ja inspiroitumaan uusista markkinoinnin ideoista ja mahdollisuuksista liiketoiminnan menestyksen tukena. Tarjolla myös aamiaista ja mimosaa!

Kevään 2019 ammattilaistapahtumia Vapalla:


Vapan viestintämimosat 18.1
. klo 8.30:
TOIVEUUSINTANA PR JA LEHDISTÖVIESTINTÄ DATAN AIKAKAUDELLA

Ansaittu media on edelleen kanavista tehokkaimpien joukossa. Mutta kuinka hyödyntää paremmin dataa puheenaiheisiin tarttumisessa ja omien asiantuntijoiden esiin nostamisessa?

Uutiskynnyksen ylittäminen ei ole rakettitiedettä vaan systemaattista ja pitkäjänteistä työtä. Ansaittua medianäkyvyyttä ei korvaa mikään. Strategisen mediatyön avulla voidaan saavuttaa alan mielipidejohtajan asema. Myös huolella toteutettu rekrytointiviestintä on tärkeä osa yrityksen imagon rakentamista.

Viestintää ei tehdä tuote edellä. Viestinnän avulla luodaan keskustelua ja rakennetaan ilmiöitä. Kriisin keskellä viestintä on erityisen tärkeää.

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Tapahtumaa odotellessa voit lukea lisää Vapan blogista täältä!

 

Vapan markkinointimimosat 1.2. klo 8.30:
SISÄLTÖMARKKINOINNIN MALLEILLA SELKEYTTÄ SISÄLTÖTULVAAN

Yksi sisältömarkkinoijien suurimmista käytännön haasteista on laajojen sisältökokonaisuuksien hahmottaminen ja suunnittelu, sekä tuotantojen tehokas läpivienti. Ideoita riittää, ja tuotettavia sisältöjä on enemmän kuin ehtisi tehdä. Mikä voisi auttaa uimaan pinnalle sisältötulvassa?

Ratkaisuna Vapa tarjoaa neljä sisältömarkkinoinnin mallia, joiden avulla on helpompaa jäsentää, priorisoida ja suunnitella kaikkia tulevia sisältöjä. Hyvin valitun mallin avulla varmistat, että sisältöstrategiaa toteutetaan oikein, ja sisällöntuotannossa keskitytään oleelliseen. Vieläkin parempana bonuksena hyvä sisältömarkkinoinnin malli voi auttaa sinua tuottamaan enemmän sisältöjä pienemmällä vaivalla.

Tervetuloa Vapalle nauttimaan aamupalaa ja samalla kuulemaan sisältömarkkinoinnin moderneista malleista! Aamun aikana esitellään neljä sisältömarkkinoinnissa toimivaksi todettua mallia useampien käytännön esimerkkien kautta.

Ilmoittautuminen avataan lähempänä tapahtumaa.

Vapan markkinointimimosat 1.3. klo 8.30:
TOIVEUUSINTANA KONSEPTOI TAI KUOLE – BRÄNDI KASVUUN MERKITYKSELLISILLÄ SISÄLLÖILLÄ

Konsepti ei ole pelkkä luova idea tai mainoskampanjan kattoajatus.

Vahva konsepti on työkalu kiinnostavien ja vetovoimaisten sisältöjen luomiseen, pitkäkestoisesti ja tehokkaasti. Tuloksellista ja asiakasystävällistä markkinointia saadaan aikaiseksi, kun kaikkia toimenpiteitä ohjaavat määritellyistä tavoitteista johdetut kattoajatukset.

Aamun aikana pääset kuulemaan siitä, miten konseptointi kannattaa aloittaa, miten määriteltyä konseptia hyödynnetään parhaiten ja miten vahva toimiva konsepti näkyy kiinnostavien brändien sisällöissä.

Ilmoittautuminen avataan lähempänä tapahtumaa.


Vapan viestintämimosat 8.3. klo 8.30:
KOLMANTENA TOIVEUUSINTANA VIESTINNÄN MITTAAMINEN

Ovatko asettamasi viestinnän tavoitteet aidosti mitattavia? Entä tukevatko ne organisaationne tavoitteiden toteuttamista? Menestyvät organisaatiot kykenevät johtamaan kokonaisuutta tekemällä strategisia valintoja, asettamalla tavoitteita ja valitsemalla kullekin toimenpiteelle mittariston, joka antaa työlle suunnan.

Tilaisuudessa kerromme kuinka varmistaa, että viestinnän tavoitteet ovat mitattavia. Kerromme myös, millaisin mittarein viestinnän tavoitteita ja erilaisia toimenpiteitä kannattaa mitata, kuinka tärkeimpiä mittareita voi hyödyntää ja miten ne kannattaa koota yhteen näkymään, dashbordiin, jota on helppo hyödyntää toimenpiteiden kehittämisessä ja tulosten raportoinnissa.

Ilmoittautuminen avataan lähempänä tapahtumaa.