Kiinnostaako markkinointi? Onko sinulla sopivan analyyttinen mieli? Vapa hakee analytiikan ja digitaalisen markkinoinnin tulevaisuuden kykyjä vahvistamaan data & insight -asiantuntijatiimiä.

Vapa on nopealla tahdilla kasvava sisältö- ja viestintäkumppani yrityksille, jotka haluavat menestyä digitalisaation tuoman muutoksen keskellä. Nyt haemme opiskelunsa loppuvaiheessa olevia tai muutaman vuoden työelämässä olleita Junior-analyytikon sekä Analyyttisen mediaostamisen harjoittelijan positioihin.

Data on digitaalisessa maailmassa menestyksen polttoaine – puhuttelevat tarinat ja oikeat kohderyhmät löydetään dataa hyödyntämällä. Nyt haettavat positiot rakentuvat vahvasti datan ja asiakasymmärryksen hyödyntämisen ympärille. Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen kehityspolun, jonka avulla juuri sinusta tulee alasi huippuosaaja ja tulevaisuuden tekijä. Työssä sinua tulevat opastamaan analytiikan ja markkinoinnin kokeneet tekijämme.

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on analyyttinen mieli, halu oppia uutta, aitoa innostuneisuutta ja koet jomman kumman alla kuvatuista tehtävistä omaksesi. Hakuohjeet löydät tekstin lopusta.

Positio 1: Junior-analyytikko

Junior-analyytikkona sinusta kasvaa markkinoinnin ja viestinnän analytiikan etevä ammattilainen. Opit analysoimaan markkinoinnin eri toimenpiteitä, todentamaan niiden tehokkuuden (tai tehottomuuden) ja tuottamaan näkemystä niiden kehittämiseksi. Ajan kuluessa opit ymmärtämään, mikä data on liiketoiminnan kannalta merkittävää ja kykenet käsittelemään sen hyödynnettävään muotoon sekä visualisoimaan havainnot helposti ymmärrettäviksi.

Tehtävään vaaditaan hyvää loogista päättelykykyä ja riittävää teknologian ja tietojenkäsittelyjärjestelmien hallintaa. Yleinen kiinnostus ohjelmointia ja datakäsittelyä kohtaan katsotaan eduksi. Tarjottava toimenkuva on määräaikainen ja sen kesto on yksi vuosi. Kerrothan palkkatoiveesi hakemuksen yhteydessä.

Etenemismahdollisuus: Analyytikko tai Data Scientist

Sinulla on mahdollisuus edetä analyytikon urallasi yhä syvemmälle markkinoinnin ja viestinnän analytiikkaan, liiketoiminnan laaja-alaisempaan analyytikon rooliin tai laajentaa osaamistasi data sciencen suuntaan.

Positio 2: Analyyttisen mediaostamisen harjoittelija

”Analyyttisen mediaostamisen” sanahirviön takaa löytyy looginen ja hyvin tärkeä rooli. Olet yksi heistä, jotka ymmärtävät logiikan nykyaikaisen mainonnan takana – missä, miten ja keille kannattaa mainostaa, miten mainonnan hyötyä voi aidosti mitata ja miten tuloksista voi raportoida?

Harjoittelun aikana opit hallitsemaan sosiaalisen median-, display-, RTB-, sekä hakukonemainonnan ostamisen perusteet ja tekniikat. Lisäksi sinulle kehittyy selvä näkemys siitä, kuinka mainonnan mittaamista tehdään käytännössä, ja miten voimme raportoida sekä analysoida mainonnan tehoja. Opit, mitä on mainonnan trafikointi ja kuinka kampanjoita ylläpidetään.

Odotamme sinulta pelkäämätöntä asennetta teknologiaa ja uusia työkaluja kohtaan, hyvää organisointikykyä sekä järjestelmällisyyttä. Harjoittelujakso kestää 6-12 kuukautta sopimuksen mukaan. Harjoitteluajan palkka on 1000 € / kk.

Etenemismahdollisuus: Harjoittelijasta kampanjasuunnittelijaksi

Kun tulet meille analyyttisen mediaostamisen harjoittelijaksi, avautuu sinulle kehityspolku digitaalisen kampanjasuunnittelun, sekä tulevaisuudessa esimerkiksi markkinoinnin ja viestinnän strategin tehtäviin.

Miten haen?

  • Hakemukset ja tehtäviin liittyvät kysymykset voit lähettää osoitteeseen henry.verlin@vapamedia.fi .
  • Laita hakemusviestisi otsikko muotoon “Hakemus – Hakemasi rooli”.
  • Tehtävistä voit esittää myös lisäkysymyksiä puhelimitse tiistaina 30.1. klo 10-12 välisenä aikana, tai maanantaina 5.2. klo 13-15 välisenä aikana soittamalla numeroon 045 634 3436, Henry Verlin, Data & Insight Director.
  • Haettavat paikat ovat auki toistaiseksi, tai kunnes sopivat tekijät löytyvät.