Kehity paremmaksi – osallistu Vapan modernin markkinointiviestinnän koulutuksiin.

Vuoden loppu on hyvää aikaa oppia, inspiroitua ja kouluttautua entistä paremmaksi modernin markkinointiviestinnän osaajaksi. Katso alta Vapan loppuvuoden koulutustarjonta ja ilmoittaudu heti! Tarjoamme nyt koulutukset huippuosaajiemme kanssa vain 350€/henkilö/koulutus!

Aamuisin järjestettävissä koulutuksissa tarjoillaan maittava aamiainen ja tietenkin timanttista sisältöä asiantuntijoidemme kanssa.

Lisää tietoa koulutuksista sekä ilmoittautumislinkin löydät alempaa, tai klikkaamalla suoraan koulutuksen nimeä:


Valitse organisaatiollesi paras tapa toteuttaa sisältömarkkinointia Sisältömarkkinoinnin mallit -koulutuksessa

Koulutus järjestetään 17.12. klo 9–12. Ilmoittaudu tästä.

Oletko joskus kuullut sanat REAN, Hero-Hub-Help tai Big Rock Content? Jos olet, niin onko tiimilläsi oikea sisältömarkkinoinnin malli hallussa? Jos ei, tai et ole näistä koskaan kuullutkaan, voit saada täysin uutta ryhtiä jatkuvaan sisältömarkkinointiin Vapan tuoreessa koulutuksessa.

Sisältömarkkinoinnin mallit on Vapan järjestämä koulutus, jossa autamme osallistujia perehtymään ja valitsemaan organisaatiolleen parhaiten jatkuvaa sisältömarkkinointia tukevan toimintatavan.

Sisältömarkkinoinnin malli on ehdoton työkalu jatkuvan sisältömarkkinoinnin johtamiseen. Se on sisältöstrategian ja sisältösuunnitelman välissä asuva rakenne, joka tuo ryhtiä ja selkeyttä tavoitteellisten mutta jatkuvasti ajankohtaisten sisältöjen suunnitteluun ja tuottamiseen. Oikealla sisältömallilla varmistat sen, että brändisi on julkaissut kaikki tarpeelliset sisällöt ja keskittyy vain tärkeimpien sisältöjen tuottamiseen.

Koulutuksessa:

– Koulutamme neljä erilaista modernia mallia sisältömarkkinointiin: Hero-Hub-Help, Big Rock Content, Content Pillars ja REAN.
– Teemme sarjan harjoituksia, joiden avulla osallistuja pääsee tutustumaan erilaisiin sisältömarkkinoinnin malleihin ja valitsemaan omalle organisaatiolleen parhaiten sopivan.

Koulutuksen jälkeen:

– Tunnet uusimmat modernit tavat jaotella sisältöjä erilaisten mallien avulla.
– Osaat ottaa käyttöön omalle organisaatiollesi parhaiten sopivan sisältömarkkinoinnin mallin.
– Opit tuomaan selkeyttä sisältötulvaan ja keskittymään vain oleellisimpien sisältöjen suunnitteluun.

Koulutus järjestetään 17.12. klo 9–12. Hinta: 350 eur/osallistuja (ilman alv). Ilmoittaudu tästä.

Kouluttaja:

Mikko Rummukainen

Mikko Rummukainen on Vapan osakas ja yksi Suomen kokeneimmista sisältömarkkinoinnin asiantuntijoista sekä yksi tuoreen Sisältömarkkinoinnin työkalut -kirjan (Alma Talent, 2019) kirjoittajista. Uransa aikana Mikko on työskennellyt Suomen johtavien brändien kanssa digitaalisen markkinoinnin parissa yli 12 vuotta ja on erikoistunut sisältömarkkinointiin sekä strategisen markkinoinnin suunnitteluun ja konsultointiin.


Aseta viestinnälle tavoitteet, mittaa ja menesty

Järjestetään tammikuussa – päivä ilmoitetaan pian!

Tässä koulutuksessa saat käytännön eväitä viestinnän tavoitteiden asettamiseen ja niiden mittaamiseen. Mitattavaa dataa on paljon, mutta mittareista on osattava valita tarpeeseen sopivimmat. Menestyvät organisaatiot kykenevät johtamaan kokonaisuutta tekemällä strategisia valintoja, asettamalla tavoitteita ja valitsemalla kullekin toimenpiteelle mittariston, joka antaa työlle suunnan.

Viestinnällä on käytössään enemmän kanavia ja työkaluja kuin koskaan. Sisäisen viestinnän, asiakasviestinnän tai ulkoisen viestinnän välineinä käytetään laajaa kirjoa työkaluja tapahtumista tapaamisiin ja omasta sisällöstä portinvartijoiden kanssa työskentelyyn.

Tuntuuko välillä siltä, ettet tiedä, mihin organisaatiosi moninaisen viestinnän tekemisen tulisi keskittyä? Pystytkö osoittamaan, miten työsi on vienyt organisaation strategisia tavoitteita eteenpäin?

Koulutuksessa:

– Käydään läpi malli jonka avulla viestinnän toimenpiteille voidaan asettaa tavoitteet ja valita niille oikeat mittarit.
– Tehdään yhdessä käytännön harjoituksia oman organisaation tarpeisiin.

Koulutuksen jälkeen:

– Osaat tehdä valintoja, jotta pystyt mittaamaan, kuinka viestintä saadaan palvelemaan organisaation strategisia tavoitteita,
– osaat valita juuri oikeat viestinnän käytännön toimenpiteet tavoitteiden toteuttamiseksi sekä
– poimit esimerkit juuri sinun organisaatiollesi sopivista työkaluista: tutkimukset ja kyselyt, verkkoanalytiikka, median ja sosiaalisen median seuranta, sisäisten työkalujen käytön seuranta, toimenpiteiden tavoittavuus, inbound, konversiot ja muut relevantit tavat mitata toimenpiteitä.

Järjestetään tammikuussa – päivä ilmoitetaan pian! Hinta: 350 eur/osallistuja (ilman alv).

Kouluttaja:

Timo Nurmi on Vapa osakas jolla on pitkä kokemus erityisesti strategisen viestinnän suunnittelusta, digitaalisten työkalujen soveltamisesta sekä johdon konsultoinnista.

Teoreettisen fysiikan ja viestinnän koulutukset saanut Nurmi on työskennellyt konsulttina 15 vuoden ajan ja on viestinnän ammattilaisten ProComin hallituksen jäsen. Nurmi on aktiivinen kouluttaja, puhuja (mm. Speakersforum), kirjoittaja ja strateginen sparraaja.

 


“Hei, haluaisin antaa palautetta!” Palautekulttuurikoulutus

Kehitä tiimisi palautteenantoa ja -saamista Vapan palautekulttuurikoulutuksessa.

Järjestetään tammikuussa – päivä ilmoitetaan pian!

Palautteenanto on eniten puhuttu ja vähiten käytetty työkalu liiketoiminnan tehostamiseksi. Se on aihe, josta kaikki puhuvat mutta mitä kukaan ei oikeasti tee. Yhtä haitallista kuin palautekulttuurin olemattomuus, on palaute, jota annetaan puoliteholla tai huonolla vuorovaikutuksella. Samalla unohdamme usein, että se mitä sanomme ei välttämättä vastaa todellisuutta.

Harvat organisaatiot pysähtyvät miettimään mitä palaute on, milloin ja kenen sitä tulisi antaa, millä tavalla tai miksi. Palautekulttuurin vahvistaminen ja ylläpito on koko työyhteisön vastuulla ja avain sen kehittämiseksi on vertaispalautteen vahvistaminen ja mahdollistaminen. Jotta palautteen antaminen ja saaminen ovat osana arkea, on se tehtävä konkreettiseksi ja mahdolliseksi kaikille.
Palautekulttuurin vaikutus yksilön, yhteisön ja yrityksen kehittymiseen voidaan todentaa, kun palautteen antamista ja saamista seurataan ja mitataan aktiivisesti. Miten tämä kaikki onnistuu?

Koulutuksessa:

– Tutustut palautteen antamisen ja vastaanottamisen teoriaan.
– Saat inspiraatiota erilaisista palautteenanto- ja vastaanottomalleista.
– Pääset harjoittelemaan erilaisia palautteenanto- ja vastaanottamistapoja, jotka on helppo jalkauttaa työyhteisöön.

Koulutuksen jälkeen:

– Tunnet palautteen antamisen ja vastaanottamisen lainalaisuudet.
– Otat käyttöön konkreettisia toimenpiteitä oman tiimisi palautekulttuurin kehittämiseksi ja vahvistamiseksi

Järjestetään tammikuussa – päivä ilmoitetaan pian! Hinta: 350 eur/osallistuja (ilman alv).

Kouluttajat:

Satu Irisvik on tiimiälyn, kulttuurin ja vuorovaikutuksen johtava asiantuntija, joka vastaa Vapan kulttuuriprojekteista ja valmennuksista. Hän auttaa Vapan asiakkaita muutostilanteissa, vuorovaikutuksen vahvistamisessa ja lisäämisessä sekä voittavan kulttuurin rakentamisessa.

 

Emma Nikka on tiimiälyvalmentaja sekä projektinhallinnan ammattilainen, joka hallitsee kokonaisuudet alusta loppuun. Emma on erinomainen vahvistamaan erilaisten tiimien työskentelyä ja rikasta vuorovaikutusta.