Vapa järjestää tilauksesta markkinointiviestinnän ja voittavan kulttuurin koulutuksia alan huippuosaajien kanssa.

Tarjolla on aamuisin järjestettävissä koulutuksissa maittava aamiainen tai iltapäivisin virkistävää välipalaa ja tietenkin timanttista sisältöä asiantuntijoidemme kanssa. Ota meihin yhteyttä ja kysy koulutuksen hintaa ryhmällesi!

Lisää tietoa koulutuksista löydät alempaa, tai klikkaamalla suoraan koulutuksen nimeä:

Yhteydenottolomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.


Tekoäly viestinnässä ja markkinoinnissa

Kun sinulta kysytään, kuinka tekoäly tulee muuttamaan omaa tai tiimisi työnkuvaa seuraavan kahden vuoden aikana, osaatko vastata? Mitä tekoäly oikeastaan tarkoittaa käytännön viestinnän ja markkinoinnin työssä jo nyt?

Tekoäly viestinnässä ja markkinoinnissa -koulutus on suunnattu yritysten viestintä- ja markkinointitehtävissä työskenteleville asiantuntijoille ja yksiköitä kehittäville johtajille. Koulutuksessa käydään läpi, kuinka tekoäly on muuttanut viestinnän ja markkinoinnin työnkuvaa, havainnollistavien jo käytössä olevien esimerkkien avulla.
Kolmen tunnin koulutus tarjoaa käytännöllisen ja kattavan yleiskuvan tekoälystä sekä erilaisista viestinnän ja markkinoinnin työhön vaikuttavista teknologioista.

Nyt on hyvä hetki päivittää oma tietotaso tekoälystä ja saada samalla konkreettisia ideoita sen soveltamiseen vuoden 2019 aikana. 

Koulutus voidaan järjestää Vapan toimistolla, tai asiakkaalle sopivassa paikassa.

Valmennuksessa käydään käytännönläheisesti läpi tekoälyn vaikutuksia muun muassa:

1. Ihmisten parempaan ymmärtämiseen
2. Viestinnän ja markkinoinnin palvelullistumiseen
3. Vuorovaikutuksen muuttumiseen
4. Yhteydenpidon personointiin
5. Nopeampaan ja relevantimpaan reagointiin
6. Sisällöntuotannon tehostamiseen
7. Johtamiseen
8. Mainontaan

 

Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat oman organisaation mahdollisuuksia soveltaa esimerkkejä jo vuoden 2019 aikana.

Kouluttaja:

Timo Nurmi, Partner & Director, AI & Data Driven Change, auttaa yrityksiä valmistautumaan niihin muutoksiin joita teknologia tuo liiketoimintaan, viestintään ja markkinointiin.

Teoreettisen fysiikan ja viestinnän koulutukset saanut Nurmi on työskennellyt konsulttina 14 vuoden ajan ja on sparrannut muun muassa Googlea kahdentoista vuoden ajan. Nurmi on ollut perustamassa ja johtanut viestintätoimistoa.

Nurmi on viestinnän ammattilaisten ProComin hallituksen jäsen vastuualueenaan tekoäly sekä tulevaisuuden osaamisen kehittäminen. Nurmi on aktiivinen kouluttaja, puhuja (mm. Speakersforum), kirjoittaja ja strateginen sparraaja.

Yhteydenottolomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tiimiäly: Voittavan tiimityön rakennuspalikat

Digitalisaatio muuttaa yritysten liiketoimintaa ja tuo niille uusia kasvun sekä kannattavuuden mahdollisuuksia. Tähän muutokseen tarvitaan mukaan koko yrityksen henkilöstö. Tiimiäly-koulutus on johdanto Vapan laajempaan Tiimiäly-valmennuskokonaisuuteen ja tarjoaa kattavan katsauksen voittavan tiimin rakentamisen näkökulmiin.

Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat tunnistaa omia ja muiden vahvuuksia sekä hyödyntää niitä voittavien tiimien rakentamisessa. Koulutuksessa sukelletaan muuttuvaan työelämään ja tulevaisuuden työelämätaitoihin. Opit käytännön harjoituksia siitä, miten tiimiin rakennetaan motivaatiota ja merkitystä, tuloksellista vuorovaikutusta sekä muutoskyvykkyyttä.

Koulutus kestää noin 4 tuntia. Saat koulutuksesta uusia näkökulmia työelämän murrokseen sekä käytännön harjoituksia voittavan tiimin rakentamiseen.

Koulutus voidaan järjestää Vapan toimistolla, tai asiakkaalle sopivassa paikassa.

Kouluttaja:

Satu Irisvik työskentelee Vapalla advisorina ja valmentajana. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus mediasta, kriisiviestinnästä ja valmennuksista. Hänellä on vahva ja laaja ymmärrys viestinnästä sekä ihmisten ja organisaatioiden välisestä vuorovaikutuksesta muuttuvassa maailmassa. Hän on myös kirjoittanut kirjan diginatiivien lasten mediakasvatuksesta nimeltä “Kuinka kasvattaa diginatiivi” (S&S, 2017).

Yhteydenottolomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.


Digimarkkinoinnin jakelukanavat

Miten sisällönjakelu toteutetaan eri digitaalisten kanavien kautta? Millaisia työkaluja digimarkkinoinnin jättiläiset kuten Facebook ja Google tarjoavat käytännössä kaikkien markkinoijien käyttöön? Tule perehtymään digimarkkinoinnin jakelukanaviin ja niiden tarjoamiin työkaluihin Vapan kanssa!

Digimarkkinoinnin jakelukanavat -koulutus on suunnattu yritysten markkinointiviestinnän parissa työskenteleville ammattilaisille. Koulutus soveltuu sekä pk-yrityksissä markkinointia monipuolisesti toteuttaville asiantuntijoille, kuten myös suuryrityksissä toimiville markkinoinnin osaajille, jotka haluavat laajentaa ymmärrystään digimarkkinoinnin kanavien tarjoamista mahdollisuuksista sekä orgaanisen että maksetun näkyvyyden saamiseen.

Kolmen tunnin koulutus tarjoaa käytännöllisen ja kattavan yleiskuvan digimarkkinoinnin kanavista ja niiden tarjoamista työkaluista markkinoijille. Koulutuksessa tutustutaan erityisesti Googlen, Facebookin, Twitterin ja Linkedinin analytiikka- ja mainontatyökaluihin.

Kokoa tiimisi kasaan ja vietä aamu- tai iltapäivä kanssamme perehtymällä digimarkkinoinnin työkaluihin!

Koulutus voidaan järjestää Vapan toimistolla, tai asiakkaalle sopivassa paikassa. Kouluttajana toimii Vapan osakas Mikko Rummukainen.

Valmennuksessa käydään käytännönläheisesti läpi digimarkkinoinnin jakelukanavien työkaluja, muun muassa:

  1. Digimarkkinoinnin kanavien toimintalogiikka vs perinteiset kanavat
  2. Digimarkkinoinnin kanavien yleiskatsaus: Google, Facebook, Twitter ja LinkedIn
  3. Käyttäytymisen analysoinnin työkalut
  4. Mainonnan työkalut
  5. Yhteenveto: näin pääset alkuun

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat tunnistaa nykyaikaisten digimarkkinoinnin jakelukanavien tarjoamat työkalut ja mahdollisuudet omaan markkinointiinsa.

Yhteydenottolomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.


Sisältömarkkinoinnin mallit

Onko tiimisi suuren sisältötulvan pyörteissä? Sisältötulva on markkinointitiimin tila, jossa tehtävää, kanavia, sisältöformaatteja ja -versioita on tusinoittain, mutta aikaa ja tekijöitä vain vähän – mikä neuvoksi? 

Sisältömarkkinoinnin suuriin tuotanto- ja jakeluvolyymeihin on kehitetty uudenlaisia tapoja jäsentää ja organisoida työskentelyä. Nämä tavat ovat sisältömarkkinoinnin malleja, ja Vapan koulutuksessa pääset sekä oppimaan että testaamaan neljää erilaista sisältömarkkinoinnin mallia.

Kolmen tunnin koulutus ja workshop opettaa sinulle seuraavien sisältömarkkinoinnin mallien käyttöä:

1. Hero, Hub, Help
2. Big Rock Content
3. Content Pillars
4. REAN (Reach, Engange, Activate, Nurture)

Kokoa tiimisi kasaan ja vietä aamu- tai iltapäivä kanssamme sisältömarkkinoinnin mallien parissa, ja samalla pääsette valitsemaan ja testaamaan itsellenne parhaiten sopivinta!

Koulutus voidaan järjestää Vapan toimistolla, tai asiakkaalle sopivassa paikassa. Kouluttajana toimii Vapan osakas Mikko Rummukainen.

Kouluttaja:

Mikko Rummukainen, Partner & Director, Digital Marketing, auttaa yrityksiä suunnittelemaan sisältömarkkinoinnin strategiaa ja reagoimaan digitaalisen markkinoinnin saralla tapahtumiin muutoksiin ketterästi.

Kauppatieteen maisteri Rummukainen on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana 12 vuoden ajan ja tehnyt palkittua markkinointiviestintää Suomen johtavien brändien kanssa erittäin laaja-alaisesti. Rummukainen toimii Vapan osakkaana.

Yhteydenottolomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.