Vapa järjestää alkuvuonna 2019 kolme koulutusta alan huippuosaajien kanssa.

Aamupäivän kestävät koulutukset käsittelevät tekoälyä, digimarkkinointia sekä sisältömarkkinointia. Tarjolla on maittava aamiainen ja timanttiset sisällöt asiantuntijoidemme kanssa. Koulutusten hinta on 375 €/henkilö/koulutus.

Lisää tietoa koulutuksista löydät alempaa, tai klikkaamalla suoraan koulutuksen nimeä:

Ilmoittaudu mukaan tästä, paikat täyttyvät nopeasti!


Tekoäly viestinnässä ja markkinoinnissa

Kun sinulta kysytään, kuinka tekoäly tulee muuttamaan omaa tai tiimisi työnkuvaa seuraavan kahden vuoden aikana, osaatko vastata? Mitä tekoäly oikeastaan tarkoittaa käytännön viestinnän ja markkinoinnin työssä jo nyt?

Tekoäly viestinnässä ja markkinoinnissa -koulutus on suunnattu yritysten viestintä- ja markkinointitehtävissä työskenteleville asiantuntijoille ja yksiköitä kehittäville johtajille. Koulutuksessa käydään läpi, kuinka tekoäly on muuttanut viestinnän ja markkinoinnin työnkuvaa, havainnollistavien jo käytössä olevien esimerkkien avulla.
Kolmen tunnin koulutus tarjoaa käytännöllisen ja kattavan yleiskuvan tekoälystä sekä erilaisista viestinnän ja markkinoinnin työhön vaikuttavista teknologioista.

Nyt on hyvä hetki päivittää oma tietotaso tekoälystä ja saada samalla konkreettisia ideoita sen soveltamiseen vuoden 2019 aikana. 

Koulutus  järjestetään torstaina 31.01.2019 klo 9-12 Vapan tiloissa (Bulevardi 21, Helsinki). Koulutuksen hinta on 375 euroa per osallistuja. Kurssihinta laskutetaan ilmoittautuneilta erikseen. 

Valmennuksessa käydään käytännönläheisesti läpi tekoälyn vaikutuksia muun muassa:

1. Ihmisten parempaan ymmärtämiseen
2. Viestinnän ja markkinoinnin palvelullistumiseen
3. Vuorovaikutuksen muuttumiseen
4. Yhteydenpidon personointiin
5. Nopeampaan ja relevantimpaan reagointiin
6. Sisällöntuotannon tehostamiseen
7. Johtamiseen
8. Mainontaan

 

Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat oman organisaation mahdollisuuksia soveltaa esimerkkejä jo vuoden 2019 aikana.

Kouluttaja:

Timo Nurmi, Partner & Director, AI & Data Driven Change, auttaa yrityksiä valmistautumaan niihin muutoksiin joita teknologia tuo liiketoimintaan, viestintään ja markkinointiin.

Teoreettisen fysiikan ja viestinnän koulutukset saanut Nurmi on työskennellyt konsulttina 14 vuoden ajan ja on sparrannut muun muassa Googlea kahdentoista vuoden ajan. Nurmi on ollut perustamassa ja johtanut viestintätoimistoa.

Nurmi on viestinnän ammattilaisten ProComin hallituksen jäsen vastuualueenaan tekoäly sekä tulevaisuuden osaamisen kehittäminen. Nurmi on aktiivinen kouluttaja, puhuja (mm. Speakersforum), kirjoittaja ja strateginen sparraaja.

Ilmoittaudu mukaan tästä, paikat täyttyvät nopeasti!


Digimarkkinoinnin jakelukanavat

Miten sisällönjakelu toteutetaan monien eri digitaalisten kanavien kautta? Millaisia työkaluja digimarkkinoinnin jättiläiset kuten Facebook ja Google tarjoavat käytännössä kaikkien markkinoijien käyttöön? Tule perehtymään digimarkkinoinnin jakelukanaviin ja niiden tarjoamiin työkaluihin Vapan kanssa!

Digimarkkinoinnin jakelukanavat -koulutus on suunnattu yritysten markkinointiviestinnän parissa työskenteleville ammattilaisille. Koulutus soveltuu sekä pk-yrityksissä markkinointia monipuolisesti toteuttaville asiantuntijoille, kuten myös suuryrityksissä toimiville markkinoinnin osaajille, jotka haluavat laajentaa ymmärrystään digimarkkinoinnin kanavien tarjoamista mahdollisuuksista sekä orgaanisen että maksetun näkyvyyden saamiseen.

Kolmen tunnin koulutus tarjoaa käytännöllisen ja kattavan yleiskuvan digimarkkinoinnin kanavista ja niiden tarjoamista työkaluista markkinoijille. Koulutuksessa tutustutaan erityisesti Googlen, Facebookin, Twitterin ja Linkedinin analytiikka- ja mainontatyökaluihin.

Käynnistä vuosi 2019 perehtymällä digimarkkinoinnin työkaluihin ja opi soveltamaan niiden käyttöä omassa markkinoinnissasi. 

Koulutus  järjestetään tammikuussa 2019 kaksi kertaa: torstaina 17.1.2019 klo 9-12 ja torstaina 24.1.2019 klo 9-12 Vapan tiloissa (Bulevardi 21, Helsinki). Koulutuksen hinta on 375 euroa per osallistuja. Kurssihinta laskutetaan ilmoittautuneilta erikseen. 

Valmennuksessa käydään käytännönläheisesti läpi digimarkkinoinnin jakelukanavien työkaluja, muun muassa:

1. Digimarkkinoinnin kanavien toimintalogiikka vs perinteiset kanavat
2. Digimarkkinoinnin kanavien yleiskatsaus: Google, Facebook, Twitter ja LinkedIn
3. Käyttäytymisen analysoinnin työkalut
4. Mainonnan työkalut
5. Yhteenveto: näin pääset alkuun

 

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat tunnistaa nykyaikaisten digimarkkinoinnin jakelukanavien tarjoamat työkalut ja mahdollisuudet omaan markkinointiinsa.

Kouluttaja:

Mikko Rummukainen, Partner & Director, Digital Marketing, auttaa yrityksiä suunnittelemaan sisältömarkkinoinnin strategiaa ja reagoimaan digitaalisen markkinoinnin saralla tapahtumiin muutoksiin ketterästi.

Kauppatieteen maisteri Rummukainen on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana 11 vuoden ajan ja tehnyt palkittua markkinointiviestintää Suomen johtavien brändien kanssa erittäin laaja-alaisesti. Rummukainen toimii Vapan osakkaana.

Ilmoittaudu mukaan tästä, paikat täyttyvät nopeasti!


Sisältömarkkinointi tänään: käsitteet, suunnittelu ja käytännöt

Mitä on moderni sisältömarkkinointi? Miten konseptoidaan looginen, eheä kokonaisuus ja suunnitellaan konseptille eri sisältötyyppejä? Miten konseptia hyödynnetään menestyksekkäästi toteutuksissa, hallinnoidaan häsläämättä ja jalkautetaan sujuvasti? Koulutuksessa käymme aluksi läpi sisältömarkkinoinnin 101 perusteet, tutustumme käsitteisiin ja suunnittelupolkuun, käymme läpi konseptointia ja brändin kehittämistä sisältömarkkinoinnin keinoin sekä sukellamme pintaa syvemmälle käytäntöihin.

Koulutus on suunnattu markkinointiviestinnän ammattilaisille. Se soveltuu niin pk-yrityksissä markkinointia monipuolisesti toteuttaville asiantuntijoille kuin myös suuryrityksissä työskenteleville markkinoinnin ostajille, suunnittelijoille ja päättäjille, jotka haluavat laajentaa ymmärrystään sisältömarkkinoinnin laajoista mahdollisuuksista brändin rakennuksen keinona ja merkityksellisyyden luomisessa.

Koulutus kestää aamupäivän ja toteutetaan inspiroivasti sekä käytännönläheisesti. Saat uusia näkökulmia työhösi sekä kattavan katsauksen trendeihin ja työkaluihin.

Koulutus  järjestetään helmikuussa 2019 kaksi kertaa: torstaina 7.2.2019 klo 9-12 ja keskiviikkona 13.2.2019 klo 9-12 Vapan tiloissa (Bulevardi 21, Helsinki). Koulutuksen hinta on 375 euroa per osallistuja. Kurssihinta laskutetaan ilmoittautuneilta erikseen. 

Kouluttaja:

Jenni Valtiala, Creative Director, on monipuolinen ja kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen. Hän tuo luovaan suunnitteluun strategisen näkökulman ja auttaa rakentamaan merkityksellisiä, laajoja konsepteja vastaamaan yritysten ja organisaatioiden muuttuviin tarpeisiin.

Jenni on koulutuksiltaan kauppatieteiden maisteri kansainvälisen markkinoinnin saralta ja copywriter. Hän on 15 vuoden ajan työskennellyt niin markkinoinnin suunnittelijana, konseptoijana kuin luovana johtajana.

Ilmoittaudu mukaan tästä, paikat täyttyvät nopeasti!