Kesälaitumet kutsuvat hiljalleen. Keräsimme erikoisen kevään Vapan viisi luetuinta blogia laiturinnokkaan luettavaksi.
- Koronan tuomat liiketoimintamallit ovat täällä. Maailma ei ole koronan jälkeen entisensä, mutta kaikki viruksen aiheuttama muutos ei ole välttämättä negatiivista, kirjoittaa Senior Content Designer Sebastian Koskinen.
- Uskalla olla pehmeä. Kasvata paksumpi nahka, sanoo ihminen, jolla ei ole empatiataitoja. Ja sehän ei meille milleniaaleille käy, kirjoittaa tiimiälyvalmentaja Emma Nikka.
- Digimarkkinoijan 101 – Vapan kymmenen käskyä. Miten siis lähteä liikkeelle digimarkkinoinnissa? Vapan osakas ja digimarkkinoinnin johtava asiantuntija Mikko Rummukainen kertoo vinkkinsä, mitä pitää mielessä verkkoviidakkoon sukeltaessa.
- Miten markkinoida kansainvälisen kriisin keskellä? Brändin olemassaolon ehto tulee olemaan sen kyky tuottaa jotain arvokasta ja merkityksellistä ihmisten elämään, kirjoittaa Creative Strategist Sara Varjoranta.
- Uuden äärellä. Olemmeko etäyhteyksien päässä lähempänä henkilökohtaiseen tilaan pääsyä kuin ”normaalissa” arjessa, kirjoittaa Content Designer Ella Ronkainen.
Vapan väki toivottaa kaikille oikein rentouttavaa kesäaikaa!